• 12-08-2024, 14:02:45
    #1
    Selamlar.

    sitemde monetag kullanmaya başladım minimum $100 çekiliyor galiba ayda kaç kere talep etme hakkımız bulunuyor güncel olarak bilgisi olan var mı panelde ödeme konusu biraz kafamı karıştırdı level vs var.
    yeni hesaplarda direk 100 dolara ulaşınca çekebiliyor muyuz?
  • 12-08-2024, 14:07:36
    #2
    monetag'da banner yok sanırsam hocam? varsada ekranı kaplayan cinsten var galiba.
  • 12-08-2024, 14:10:55
    #3
    Seçtiğiniz ödeme yöntemine göre minimum tutar değişiyor, onu eklerken görebiliyorsunuz.
    Net 30 ya da 40 tam hatırlamıyorum, kazandığınız bakiyenin o kadar hesapta beklemesi gerekiyor.
    Kesinleşmiş bakiyeyi de belli bir günde alıyorsunuz, hesap türünüz düşük olduğu için ödemeyi kendiniz talep edemiyorsunuz.

    Bayağı bi süre çalıştım, düzenli ödeme aldık fakat trafiğin ederi neyse vermiyor haberiniz olsun. Bu tarz firmalar trafiğinizle ilgilenmediği sürece ve sizinle sürekli iletişim halinde olan bir yetkili atamadıkları sürece hak ettiğinizi vermezler genelde. Burada aylık 200-300 dolar kazanırken başka firmalarda 1000 dolar üstü kazanıyordum. Türkiye hesabımda cpm düşüktü, yabancı arkadaşımın açtığı hesapta cpm daha yüksekti site aynı site mesela en basit örnek bu.

    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    monetag'da banner yok sanırsam hocam? varsada ekranı kaplayan cinsten var galiba.
    interstitial türden var evet, normal yok.
  • 12-08-2024, 14:18:38
    #4
    kazançı çok düşük trafiğin en yüksek olduğu saatlerde ekledim eksik saydı az kazandırdı "redirect link"
  • 12-08-2024, 14:36:39
    #5
    Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçtiğiniz ödeme yöntemine göre minimum tutar değişiyor, onu eklerken görebiliyorsunuz.
    Net 30 ya da 40 tam hatırlamıyorum, kazandığınız bakiyenin o kadar hesapta beklemesi gerekiyor.
    Kesinleşmiş bakiyeyi de belli bir günde alıyorsunuz, hesap türünüz düşük olduğu için ödemeyi kendiniz talep edemiyorsunuz.

    Bayağı bi süre çalıştım, düzenli ödeme aldık fakat trafiğin ederi neyse vermiyor haberiniz olsun. Bu tarz firmalar trafiğinizle ilgilenmediği sürece ve sizinle sürekli iletişim halinde olan bir yetkili atamadıkları sürece hak ettiğinizi vermezler genelde. Burada aylık 200-300 dolar kazanırken başka firmalarda 1000 dolar üstü kazanıyordum. Türkiye hesabımda cpm düşüktü, yabancı arkadaşımın açtığı hesapta cpm daha yüksekti site aynı site mesela en basit örnek bu.


    interstitial türden var evet, normal yok.

    Peki o "başka firma" dediğiniz firmaları yazabilir misiniz?
  • 12-08-2024, 16:46:13
    #6
    Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçtiğiniz ödeme yöntemine göre minimum tutar değişiyor, onu eklerken görebiliyorsunuz.
    Net 30 ya da 40 tam hatırlamıyorum, kazandığınız bakiyenin o kadar hesapta beklemesi gerekiyor.
    Kesinleşmiş bakiyeyi de belli bir günde alıyorsunuz, hesap türünüz düşük olduğu için ödemeyi kendiniz talep edemiyorsunuz.

    Bayağı bi süre çalıştım, düzenli ödeme aldık fakat trafiğin ederi neyse vermiyor haberiniz olsun. Bu tarz firmalar trafiğinizle ilgilenmediği sürece ve sizinle sürekli iletişim halinde olan bir yetkili atamadıkları sürece hak ettiğinizi vermezler genelde. Burada aylık 200-300 dolar kazanırken başka firmalarda 1000 dolar üstü kazanıyordum. Türkiye hesabımda cpm düşüktü, yabancı arkadaşımın açtığı hesapta cpm daha yüksekti site aynı site mesela en basit örnek bu.


    interstitial türden var evet, normal yok.
    hocam çok teşekkür ederim popads ile çalışıyorum bu firmadan gerçekten çok güzel ödemeler alıyorum günlük 150-200 dolar civari çünkü pop reklamlarını çogul sayıyor benim kullanıcımın önemi yok siteyi reklama bogmayı seviyorum.
    popads gibi çogul sayan pop reklamı veren firma önerir misiniz? ödemeyi gününde alabilceğim güvenilir bi firma arıyorum popcash denedim iyi getirisi vardı fakat onda pop reklamı tekil gösterim 1 kullanıcıya 1 kez gösteriyor bana çogul gerekiyor
    cevaplarınız için çok teşekkür ederim
  • 14-08-2024, 08:47:51
    #7
    Pop-up reklamlar için Popcent var, çoğul saymaktan ziyade yüksek cpm alabilirsiniz. Kullanıcıları reklama boğmak kullanıcı deneyimini azaltır, bir alternatif bulduklarında siteyi zamanla hiç kullanmazlar. @moosy;

    Elbette, çoğu firmayla çalıştım. @MontyPython;
    Adsterra, eğer size bir yönetici atarlarsa hem reklamları yapılandırabilirsiniz hem de alacağınız cpm oranlarını önden öğrenebilirsiniz fakat sıkıntılı bir firma 2 hafta reklam ayarlamakla uğraşmıştık. Ödeme konusunda da öyle, mesela kripto alacaksanız sıfırdan hesap açmanız gerekiyor ve sonradan diğer ödeme yöntemlerini kullanmanıza izin vermiyorlar. Bunun dışında sitenizi iyi takip etmezseniz kafalarına göre reklamlarda değişiklikler, direkt yönlendirmeler yapıyor olabilirler. Zamanında iOS ve yabancı trafiğime redirect çekiyorlardı.
    RollerAds burada yayıncı olmadan önce mutlaka sitenizi size atadıkları yetkiliye tanıtın. Trafiğin ülkesini, istatistiklerinizi iletin ki size sabit bir cpm tanımlasınlar, tabii trafiğinizle ilgileniyorlarsa geçerli bu. Ayrıca çoğul tıklamaları da sayıyorlar.
    PubFuture, Adsterra gibi bir firma her türlü reklam modeli var. Çoğunun getirisi az ama iyi trafiğe iyi para öderler.
    Popcash, kesinlikle tavsiye etmiyorum yorum yapmama değmez. Reklamverenlerini iyi denetlemedikleri için zamanında yanıltıcı site uyarısı almıştım.
    Popads, sonsuz pop-up bugları ve düşük cpm ayrıca bunlarda da yanıltıcı site muhabbetini yaşadım.
    Galaksion, getiri idare eder fakat reklam kalitesi için aynı şeyi demeyeceğim.
    Diğer denediklerimin getirisi azdı o yüzden isimleri aklıma bile gelmiyor.
  • 15-08-2024, 13:18:26
    #8
    Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pop-up reklamlar için Popcent var, çoğul saymaktan ziyade yüksek cpm alabilirsiniz. Kullanıcıları reklama boğmak kullanıcı deneyimini azaltır, bir alternatif bulduklarında siteyi zamanla hiç kullanmazlar. @moosy;

    Elbette, çoğu firmayla çalıştım. @MontyPython;
    Adsterra, eğer size bir yönetici atarlarsa hem reklamları yapılandırabilirsiniz hem de alacağınız cpm oranlarını önden öğrenebilirsiniz fakat sıkıntılı bir firma 2 hafta reklam ayarlamakla uğraşmıştık. Ödeme konusunda da öyle, mesela kripto alacaksanız sıfırdan hesap açmanız gerekiyor ve sonradan diğer ödeme yöntemlerini kullanmanıza izin vermiyorlar. Bunun dışında sitenizi iyi takip etmezseniz kafalarına göre reklamlarda değişiklikler, direkt yönlendirmeler yapıyor olabilirler. Zamanında iOS ve yabancı trafiğime redirect çekiyorlardı.
    RollerAds burada yayıncı olmadan önce mutlaka sitenizi size atadıkları yetkiliye tanıtın. Trafiğin ülkesini, istatistiklerinizi iletin ki size sabit bir cpm tanımlasınlar, tabii trafiğinizle ilgileniyorlarsa geçerli bu. Ayrıca çoğul tıklamaları da sayıyorlar.
    PubFuture, Adsterra gibi bir firma her türlü reklam modeli var. Çoğunun getirisi az ama iyi trafiğe iyi para öderler.
    Popcash, kesinlikle tavsiye etmiyorum yorum yapmama değmez. Reklamverenlerini iyi denetlemedikleri için zamanında yanıltıcı site uyarısı almıştım.
    Popads, sonsuz pop-up bugları ve düşük cpm ayrıca bunlarda da yanıltıcı site muhabbetini yaşadım.
    Galaksion, getiri idare eder fakat reklam kalitesi için aynı şeyi demeyeceğim.
    Diğer denediklerimin getirisi azdı o yüzden isimleri aklıma bile gelmiyor.
    cevaplarınız için cok tesekkür ederim
    popcent kullancaktım fakat bir başka popup firmasi ile beraber kullanılmasına izin vermiyorlar.
    popads kullanıyorum 1m hite 1 haftada 40-45k ödeme aldım cpm 0.40 dolar civari sıkıntı yaşamadım.
    popcash tekil saydıgı için kazanç bırakmıyor ve cpm gerçekten rezalet.
    monetag kullandım getirisi cok iyi fakat ödemeyi 1 ay bekletiyor o sıkıntı

    @MontyPython; firma buldunuz mu? veya deneyip test ettiğiniz firma var mı hocam ek firma arayışım devam ediyor.
  • 15-08-2024, 16:49:27
    #9
    @[URL="https://www.r10.net/member.php?u=140415" adlı üyeden alıntı:
    MontyPython[/URL]; firma buldunuz mu? veya deneyip test ettiğiniz firma var mı hocam ek firma arayışım devam ediyor.

    mediavine
    ezoic
    adthrive (raptive)
    monumetric
    publift


    şeklinde bir kaç tane buldum. Ezoic sanırım AdSense'e bağlı. Araştırdığım kadarıyla bunlardan üyelik almak çok kolay değil.
    Önümüzdeki günlerde üyelik girişimi yapmayı planlıyorum.