Seçtiğiniz ödeme yöntemine göre minimum tutar değişiyor, onu eklerken görebiliyorsunuz.
Net 30 ya da 40 tam hatırlamıyorum, kazandığınız bakiyenin o kadar hesapta beklemesi gerekiyor.
Kesinleşmiş bakiyeyi de belli bir günde alıyorsunuz, hesap türünüz düşük olduğu için ödemeyi kendiniz talep edemiyorsunuz.
Bayağı bi süre çalıştım, düzenli ödeme aldık fakat trafiğin ederi neyse vermiyor haberiniz olsun. Bu tarz firmalar trafiğinizle ilgilenmediği sürece ve sizinle sürekli iletişim halinde olan bir yetkili atamadıkları sürece hak ettiğinizi vermezler genelde. Burada aylık 200-300 dolar kazanırken başka firmalarda 1000 dolar üstü kazanıyordum. Türkiye hesabımda cpm düşüktü, yabancı arkadaşımın açtığı hesapta cpm daha yüksekti site aynı site mesela en basit örnek bu.
interstitial türden var evet, normal yok.
Peki o "başka firma" dediğiniz firmaları yazabilir misiniz?