merhaba dostlar
2 hafta önce kardeşim kazara futbol maçı yaparken arkadaşının gözlüğünün 1 camını kırmış neyse 1 hafta önce babası gelmişti işte böyle olmuş falan filan parasını verir misiniz diye neyse ben uygun fiyatlı bişey beklerken aramızda anlaşırız dedim daha sonra bugün sabah kapıya gelmiş gözlük " 1750 tl " tuttu parasını verin tarzı konuşmuş sizce 1 cam parası bu kadar tutar mı ? bu adam bizi enayi yerine mi koymaya çalışıyor vericeğimizi duyunca yeni gözlük mü aldı naptı yada 1000 tl lik ürüne 1750 mi diyor anlamadım gitti ?
bu fiyat normal mi sizce ?
kapıya gelmesi beni ayrı uyuz etti en sonunda kavga edicem kendisi ile
sizce bu fiyat normal mi ?
8
●214
- 07-08-2024, 19:31:04
- 07-08-2024, 19:36:05Göz miyop + astigmat olabilir. Ayrıca numarası yüksekse ve inceltme de yapıldıysa pahalı oluyor. Ayrıca Atasun optik harici yerlerden alındığında daha pahalı oluyor.
- 07-08-2024, 19:56:09Teşekkürler hocam kendisinden fiş istiyoruz kaybettim v.s diyor ilk görüştüğümüzde de kendisine demiştim mutlaka fişini getirin diyeberkaycelik96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam kendisinden fiş istiyoruz kaybettim v.s diyor ilk görüştüğümüzde de kendisine demiştim mutlaka fişini getirin diyeFiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu da bizi enayi yerine koymak olmaz mı ben kendisine baÅŸta tamir ettirilmesini söyledim kendisine aynı camdan bitane daha alınıp takılıcaktı ayrıca ilk baÅŸta fiÅŸde getirmesini söyledim ÅŸuan kaybettim v.s diyorCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-08-2024, 20:08:03tutar tabiki hatta daha pahalıda olabilir gözlük kullanan biriyim min 6 ayda bir maksimum 1 yılda camlarım deÄŸiÅŸir ve tanesi ÅŸuan 2500₺
