• 07-08-2024, 19:31:04
    #1
    merhaba dostlar

    2 hafta önce kardeşim kazara futbol maçı yaparken arkadaşının gözlüğünün 1 camını kırmış neyse 1 hafta önce babası gelmişti işte böyle olmuş falan filan parasını verir misiniz diye neyse ben uygun fiyatlı bişey beklerken aramızda anlaşırız dedim daha sonra bugün sabah kapıya gelmiş gözlük " 1750 tl " tuttu parasını verin tarzı konuşmuş sizce 1 cam parası bu kadar tutar mı ? bu adam bizi enayi yerine mi koymaya çalışıyor vericeğimizi duyunca yeni gözlük mü aldı naptı yada 1000 tl lik ürüne 1750 mi diyor anlamadım gitti ?

    bu fiyat normal mi sizce ?

    kapıya gelmesi beni ayrı uyuz etti en sonunda kavga edicem kendisi ile
  • 07-08-2024, 19:36:05
    #2
    OTORİTER BACKLİNK HİZMETİ
    Göz miyop + astigmat olabilir. Ayrıca numarası yüksekse ve inceltme de yapıldıysa pahalı oluyor. Ayrıca Atasun optik harici yerlerden alındığında daha pahalı oluyor.
  • 07-08-2024, 19:38:28
    #3
    TASARIM AJANSI
    Daha ucuzu da var, daha pahalısı da. Anormal bir fiyat değil
  • 07-08-2024, 19:38:32
    #4
    Yeniden muayene olup yeni gözlük alınmıştır.
  • 07-08-2024, 19:56:09
    #5
    berkaycelik96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Göz miyop + astigmat olabilir. Ayrıca numarası yüksekse ve inceltme de yapıldıysa pahalı oluyor. Ayrıca Atasun optik harici yerlerden alındığında daha pahalı oluyor.
    Teşekkürler hocam kendisinden fiş istiyoruz kaybettim v.s diyor ilk görüştüğümüzde de kendisine demiştim mutlaka fişini getirin diye
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha ucuzu da var, daha pahalısı da. Anormal bir fiyat değil
    Teşekkürler hocam kendisinden fiş istiyoruz kaybettim v.s diyor ilk görüştüğümüzde de kendisine demiştim mutlaka fişini getirin diye
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeniden muayene olup yeni gözlük alınmıştır.
    bu da bizi enayi yerine koymak olmaz mı ben kendisine başta tamir ettirilmesini söyledim kendisine aynı camdan bitane daha alınıp takılıcaktı ayrıca ilk başta fişde getirmesini söyledim şuan kaybettim v.s diyor
  • 07-08-2024, 20:03:55
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Değişiyor gözlük fiyatlar ama fatura veya fiş isteyin
  • 07-08-2024, 20:05:20
    #7
    Normal geldi bana da.
  • 07-08-2024, 20:08:03
    #8
    Kurumsal Üye
    tutar tabiki hatta daha pahalıda olabilir gözlük kullanan biriyim min 6 ayda bir maksimum 1 yılda camlarım deÄŸiÅŸir ve tanesi ÅŸuan 2500₺
  • 07-08-2024, 20:16:09
    #9
    Fiyat normal ama fişi kaybettik demesi normal değil, aldığı yerden fatura vb talep edebilir o sayede doğrulayabilirsiniz miktarı.