Göz miyop + astigmat olabilir. Ayrıca numarası yüksekse ve inceltme de yapıldıysa pahalı oluyor. Ayrıca Atasun optik harici yerlerden alındığında daha pahalı oluyor.
Teşekkürler hocam kendisinden fiş istiyoruz kaybettim v.s diyor ilk görüştüğümüzde de kendisine demiştim mutlaka fişini getirin diye
Daha ucuzu da var, daha pahalısı da. Anormal bir fiyat değil
Teşekkürler hocam kendisinden fiş istiyoruz kaybettim v.s diyor ilk görüştüğümüzde de kendisine demiştim mutlaka fişini getirin diye
Yeniden muayene olup yeni gözlük alınmıştır.
bu da bizi enayi yerine koymak olmaz mı ben kendisine başta tamir ettirilmesini söyledim kendisine aynı camdan bitane daha alınıp takılıcaktı ayrıca ilk başta fişde getirmesini söyledim şuan kaybettim v.s diyor