merhaba dostlar

2 hafta önce kardeşim kazara futbol maçı yaparken arkadaşının gözlüğünün 1 camını kırmış neyse 1 hafta önce babası gelmişti işte böyle olmuş falan filan parasını verir misiniz diye neyse ben uygun fiyatlı bişey beklerken aramızda anlaşırız dedim daha sonra bugün sabah kapıya gelmiş gözlük " 1750 tl " tuttu parasını verin tarzı konuşmuş sizce 1 cam parası bu kadar tutar mı ? bu adam bizi enayi yerine mi koymaya çalışıyor vericeğimizi duyunca yeni gözlük mü aldı naptı yada 1000 tl lik ürüne 1750 mi diyor anlamadım gitti ?

bu fiyat normal mi sizce ?

kapıya gelmesi beni ayrı uyuz etti en sonunda kavga edicem kendisi ile