Antipatiden sempati toplama tekniÄŸini iyi uyguluyor.
Bu taktiği Ülkemizde yıllar önce Cem ÖZER denedi elinde patladı, dozu kaçırdığı için.
Ondan sonra ilk deneyen Okan BAYÜLGEN oldu, zeka ve işle birleştirerek yaptığı için Okan’a büyük başarı getirdi bu taktik.
Bir çok fenomen bugün bu taktiği deniyor, başaran başarıyor.
Adam şuan size burada konu açtırdı mı? Açtırdı. PR’ı tutmuş ve başarılı ilerliyor demektir.
Onunda amacı buydu zaten.
Not; bu forumda ekşi sözlük vb yerlerde konu açtırmak için para ödeniyor, adam size bedavaya açtırdı!
Bunları unutmayalım, her an farkında olalım
Sevgiler🙏
Kendine her hakaret ettiren başarılı sayılıyorsa artık diyecek bir şey yok.
Takipçisinin yüzde %95 bot olduğunu bildiğim bir adam ne kadar başarılı olabilir.
10m takipçi basıp sokak sokak dolaşıp beni takip ediyo musun diye umut ve para dağıtan ve bu şekilde takipçi kazanmaya çalışan düşük profil bir sosyal medya fenomeni benim gözümde.
"Not; bu forumda ekşi sözlük vb yerlerde konu açtırmak için para ödeniyor, adam size bedavaya açtırdı!"
Özellikle şu kısmı okuyunca sırıttım biraz. Mustafa Düşünceli geldi aklıma. Her gün adına açılan konu görüyorum