• 03-08-2024, 23:44:06
    #10
    AlaYazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antipatiden sempati toplama tekniÄŸini iyi uyguluyor.

    Bu taktiği Ülkemizde yıllar önce Cem ÖZER denedi elinde patladı, dozu kaçırdığı için.

    Ondan sonra ilk deneyen Okan BAYÜLGEN oldu, zeka ve işle birleştirerek yaptığı için Okan’a büyük başarı getirdi bu taktik.

    Bir çok fenomen bugün bu taktiği deniyor, başaran başarıyor.

    Adam şuan size burada konu açtırdı mı? Açtırdı. PR’ı tutmuş ve başarılı ilerliyor demektir.

    Onunda amacı buydu zaten.

    Not; bu forumda ekşi sözlük vb yerlerde konu açtırmak için para ödeniyor, adam size bedavaya açtırdı!

    Bunları unutmayalım, her an farkında olalım

    Sevgiler🙏
    Kendine her hakaret ettiren başarılı sayılıyorsa artık diyecek bir şey yok.
    Takipçisinin yüzde %95 bot olduğunu bildiğim bir adam ne kadar başarılı olabilir.
    10m takipçi basıp sokak sokak dolaşıp beni takip ediyo musun diye umut ve para dağıtan ve bu şekilde takipçi kazanmaya çalışan düşük profil bir sosyal medya fenomeni benim gözümde.

    "Not; bu forumda ekşi sözlük vb yerlerde konu açtırmak için para ödeniyor, adam size bedavaya açtırdı!"

    Özellikle şu kısmı okuyunca sırıttım biraz. Mustafa Düşünceli geldi aklıma. Her gün adına açılan konu görüyorum
  • 03-08-2024, 23:47:07
    #11
    GoogleShop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendine her hakaret ettiren başarılı sayılıyorsa artık diyecek bir şey yok.
    Takipçisinin yüzde %95 bot olduğunu bildiğim bir adam ne kadar başarılı olabilir.
    10m takipçi basıp sokak sokak dolaşıp beni takip ediyo musun diye umut ve para dağıtan ve bu şekilde takipçi kazanmaya çalışan düşük profil bir sosyal medya fenomeni benim gözümde.

    "Not; bu forumda ekşi sözlük vb yerlerde konu açtırmak için para ödeniyor, adam size bedavaya açtırdı!"

    Özellikle şu kısmı okuyunca sırıttım biraz. Mustafa Düşünceli geldi aklıma. Her gün adına açılan konu görüyorum
    Kendinizle çelişiyorsunuz, yönetemediğiniz duygular; sizi yönetir!

    " düşük profil bir sosyal medya fenomeni" olsa gözünüzde gerçekten bu adama bu kadar mesai harcamazdınız.

    Neden bu kadar ciddiye aldınız ve sinirlendiriyor sizi bu adamın yaptıkları?
  • 03-08-2024, 23:48:18
    #12
    AlaYazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendinizle çelişiyorsunuz, yönetemediğiniz duygular; sizi yönetir!

    " düşük profil bir sosyal medya fenomeni" olsa gözünüzde gerçekten bu adama bu kadar mesai harcamazdınız.

    Neden bu kadar ciddiye aldınız ve sinirlendiriyor sizi bu adamın yaptıkları?
    Ben konuyu açıp bıraktım. Benden çok siz mesaj yazmışsınız konuya Yoksa ibrahim yılmaz siz misiniz
  • 03-08-2024, 23:54:17
    #13
    GoogleShop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendine her hakaret ettiren başarılı sayılıyorsa artık diyecek bir şey yok.
    Takipçisinin yüzde %95 bot olduğunu bildiğim bir adam ne kadar başarılı olabilir.
    10m takipçi basıp sokak sokak dolaşıp beni takip ediyo musun diye umut ve para dağıtan ve bu şekilde takipçi kazanmaya çalışan düşük profil bir sosyal medya fenomeni benim gözümde.

    "Not; bu forumda ekşi sözlük vb yerlerde konu açtırmak için para ödeniyor, adam size bedavaya açtırdı!"

    Özellikle şu kısmı okuyunca sırıttım biraz. Mustafa Düşünceli geldi aklıma. Her gün adına açılan konu görüyorum
    Ben konuya yazmadım mesajları, size yazdım. Sizde gerçeklerle yüzleşmeyen bir çok kişi gibi R'ye takıp topu bana attınız.

    Evet haklısınız, kral sizsiniz.

    Ezik dediğiniz adamların peşinden koşmaya devam edin. Çünkü onlar hak edip yaşayamadığınızı düşündüğünüz hayatı yaşıyor. Not: siz gerçekten hak ediyor olsaydınız siz de yaşıyor olurdunuz.

    Sevgiler.
  • 03-08-2024, 23:58:48
    #14
    AlaYazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben konuya yazmadım mesajları, size yazdım. Sizde gerçeklerle yüzleşmeyen bir çok kişi gibi R'ye takıp topu bana attınız.

    Evet haklısınız, kral sizsiniz.

    Ezik dediğiniz adamların peşinden koşmaya devam edin. Çünkü onlar hak edip yaşayamadığınızı düşündüğünüz hayatı yaşıyor. Not: siz gerçekten hak ediyor olsaydınız siz de yaşıyor olurdunuz.

    Sevgiler.
    Ben makaradayım da sen çok ciddiye alıyosun herşeyi güzel kardeşim Cidden yazdıklarının 2 kelimesini okumuyorum emin olabilirsin Ama kimsenin peşinden koşmadığıma emin olabilirsin. Türkiye'nin en prestijli firmalarında birinde bölge müdürüyüm. Elinde mikrofonla şaklabanlık yapan adamları kıskandığımı falan düşünüyosun. Cidden bunları yazarken gülüyorum 5 atmamızından dolayı da olabilir o. Benden sana abi tavsiyesi karşındaki insanın kim olduğunu bilmeden, herşeyi biliyomuş gibi konuşma
  • 04-08-2024, 00:01:27
    #15
    GoogleShop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben makaradayım da sen çok ciddiye alıyosun herşeyi güzel kardeşim Cidden yazdıklarının 2 kelimesini okumuyorum emin olabilirsin Ama kimsenin peşinden koşmadığıma emin olabilirsin. Türkiye'nin en prestijli firmalarında birinde bölge müdürüyüm. Elinde mikrofonla şaklabanlık yapan adamları kıskandığımı falan düşünüyosun. Cidden bunları yazarken gülüyorum 5 atmamızından dolayı da olabilir o. Benden sana abi tavsiyesi karşındaki insanın kim olduğunu bilmeden, herşeyi biliyomuş gibi konuşma
    Yaw he he.