Kendine her hakaret ettiren başarılı sayılıyorsa artık diyecek bir şey yok.
Takipçisinin yüzde %95 bot olduğunu bildiğim bir adam ne kadar başarılı olabilir.
10m takipçi basıp sokak sokak dolaşıp beni takip ediyo musun diye umut ve para dağıtan ve bu şekilde takipçi kazanmaya çalışan düşük profil bir sosyal medya fenomeni benim gözümde.
"Not; bu forumda ekşi sözlük vb yerlerde konu açtırmak için para ödeniyor, adam size bedavaya açtırdı!"
Özellikle şu kısmı okuyunca sırıttım biraz. Mustafa Düşünceli geldi aklıma. Her gün adına açılan konu görüyorum
Kendinizle çelişiyorsunuz, yönetemediğiniz duygular;
sizi yönetir!
" düşük profil bir sosyal medya fenomeni" olsa gözünüzde gerçekten bu adama bu kadar mesai harcamazdınız.
Neden bu kadar ciddiye aldınız ve sinirlendiriyor sizi bu adamın yaptıkları?