GoogleShop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendine her hakaret ettiren başarılı sayılıyorsa artık diyecek bir şey yok.
Takipçisinin yüzde %95 bot olduğunu bildiğim bir adam ne kadar başarılı olabilir.
10m takipçi basıp sokak sokak dolaşıp beni takip ediyo musun diye umut ve para dağıtan ve bu şekilde takipçi kazanmaya çalışan düşük profil bir sosyal medya fenomeni benim gözümde.

"Not; bu forumda ekşi sözlük vb yerlerde konu açtırmak için para ödeniyor, adam size bedavaya açtırdı!"

Özellikle şu kısmı okuyunca sırıttım biraz. Mustafa Düşünceli geldi aklıma. Her gün adına açılan konu görüyorum
Ben konuya yazmadım mesajları, size yazdım. Sizde gerçeklerle yüzleşmeyen bir çok kişi gibi R'ye takıp topu bana attınız.

Evet haklısınız, kral sizsiniz.

Ezik dediğiniz adamların peşinden koşmaya devam edin. Çünkü onlar hak edip yaşayamadığınızı düşündüğünüz hayatı yaşıyor. Not: siz gerçekten hak ediyor olsaydınız siz de yaşıyor olurdunuz.

Sevgiler.