• 02-08-2024, 10:17:06
    #28
    FEYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kurumsal plus almayı biliyorsunuz ama hocam (!!)
    farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman hocam buldunuz mazlumu yükleniyorsunuz DD
    Ödemeyi bu arada eşimin kartından yaptım Bana ait değil kurumsal şuan


    BOŞVERİN HOCAM DÜNYA DERDİ BİTMEZ GELİN ÇEKİRDEK ÇITLAYALIM
  • 02-08-2024, 10:44:49
    #29
    backlinkmatik.com
    Geri iadesiz baba bank hibesiyle
  • 02-08-2024, 11:39:51
    #30
    Sığıntıları birileri ülkeye doldurmadan önce ve yabancıya Türklerin konutlarını satma mevzu başlamadan önce ne kira ne ne de orta vadeli birikimle ev alma sorunu vardı. Türklere ait konutları bunlar parayla işgal etmeye başlayınca durum böyle oldu. İşgal bitmeden, işgalciler ülkeden çıkarılmadıkça Türklerin çoğunluğunun yuva kurması ve çocuk yapabilmesi kolay değil artık.
  • 02-08-2024, 13:25:18
    #31
    Erken yaşta yirtinarak aldım kurtuldum Allah'ım herkese nasip eder insAllah
  • 02-08-2024, 14:03:19
    #32
    20k maaşım var 12k kira veriyorum gerisini sen düşün 1 liraya mermi atiyoruz
  • 02-08-2024, 14:04:54
    #33
    Çoğu kisi ailesinden destek alarak ev sahibi oluyor
  • 02-08-2024, 15:52:30
    #34
    İnstagram Konum Hizmeti
    Hocam arkadaş ev aldı 1.5milyona faizle 3.8M'a geldi ev 10 yıl her ay 30K ödemesi. İşimiz zor
  • 02-08-2024, 21:50:11
    #35
    1.5m a ev varmıymış ne o 1+0 falandır heralde 😀
    O şekilde parası olmayan zaten düğün yapmaz hocam

    Evlenenler zaten ev almıyor kira bakma sen neyle alcaklar 1m kredi çekse üstünü nakit verse 1m yi 4m olarak banka geri istiyor zaten araba ev o yüzden alamıyor kimse

    Bende ev var ve ev dayalı döşeli ben bile evlenmek için tırsıyorum😀 kira mira yok ama para da yok kalmıyor
  • 02-08-2024, 21:58:05
    #36
    Biz eşimle beraber aylık ortalama 100k gelir sağlıyoruz (ben 55 eşim 45). Evleneli daha 5 ay oldu düğün kına söz vs masraflarını tamamen 7 yıllık beraberliğimiz sürecinde biriktirdiğimiz paralar ile borçsuz bir şekilde yaptık. Düğünden gelen sadece nakit paraları araba için kullandık altın bilezik vs kenarda duruyor. Şuan hayalimiz olan bir evde 30k ya kiracıyız. Güzel para biriktirebiliyoruz ama bu senaryoda bile ev almak gerçekten hayli güç. Faiz işlerine hiç girmedik girmeyi de düşünmüyoruz. Allah daha düşük gelirlilere de güç versin inşallah. Ama şunu belirtmek isterim; evlenmekten korkmayın. Ben de dahil çevremdeki arkadaşlarımın evlendikten sonra işleri açıldı gelirleri arttı, kısacası benim gözümde evlilik berekettir. Tek tavsiyem maddi şeylere kafasını takmayan eş seçimi yapın. Herkesin Allah yar ve yardımcısı olsun.