Sığıntıları birileri ülkeye doldurmadan önce ve yabancıya Türklerin konutlarını satma mevzu başlamadan önce ne kira ne ne de orta vadeli birikimle ev alma sorunu vardı. Türklere ait konutları bunlar parayla işgal etmeye başlayınca durum böyle oldu. İşgal bitmeden, işgalciler ülkeden çıkarılmadıkça Türklerin çoğunluğunun yuva kurması ve çocuk yapabilmesi kolay değil artık.