FEYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kurumsal plus almayı biliyorsunuz ama hocam (!!)
farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman hocam buldunuz mazlumu yükleniyorsunuz DD
Ödemeyi bu arada eşimin kartından yaptım Bana ait değil kurumsal şuan


BOŞVERİN HOCAM DÜNYA DERDİ BİTMEZ GELİN ÇEKİRDEK ÇITLAYALIM