Biz eşimle beraber aylık ortalama 100k gelir sağlıyoruz (ben 55 eşim 45). Evleneli daha 5 ay oldu düğün kına söz vs masraflarını tamamen 7 yıllık beraberliğimiz sürecinde biriktirdiğimiz paralar ile borçsuz bir şekilde yaptık. Düğünden gelen sadece nakit paraları araba için kullandık altın bilezik vs kenarda duruyor. Şuan hayalimiz olan bir evde 30k ya kiracıyız. Güzel para biriktirebiliyoruz ama bu senaryoda bile ev almak gerçekten hayli güç. Faiz işlerine hiç girmedik girmeyi de düşünmüyoruz. Allah daha düşük gelirlilere de güç versin inşallah. Ama şunu belirtmek isterim; evlenmekten korkmayın. Ben de dahil çevremdeki arkadaşlarımın evlendikten sonra işleri açıldı gelirleri arttı, kısacası benim gözümde evlilik berekettir. Tek tavsiyem maddi şeylere kafasını takmayan eş seçimi yapın. Herkesin Allah yar ve yardımcısı olsun.