• 01-08-2024, 11:49:53
    #1
    Merhaba arkadaşlar, tahuttum bitmek üzere, Vodafone 2. Dönemden yararlanmak için ne yapabilirim. Burada bir kaç kişi var yapan ama çok ücret talep ediyorlar . Ücretsiz veya cüzi bir ücrete yardımcı olabilir misiniz, rica etsem.
  • 01-08-2024, 11:53:59
    #2
    Hocam selam, bir arkadaş turkcell'in numara taşıma paketlerindeki kampanyasından bahsetmişti. hat taşımayı düşünürsen faydası olur belki konu linkini aşağıya bırakayım.

    https://www.r10.net/sicak-firsatlar/...dan-gecme.html
  • 01-08-2024, 11:57:11
    #3
    muharremkazan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam selam, bir arkadaş turkcell'in numara taşıma paketlerindeki kampanyasından bahsetmişti. hat taşımayı düşünürsen faydası olur belki konu linkini aşağıya bırakayım.

    https://www.r10.net/sicak-firsatlar/...dan-gecme.html
    Aynı oparetor de aynı tahattut ile devam etmek istiyorum, 2 dönemden yararlanmak ama nasıl oluyor bilmiyorum ücret karşılığında yapıyorlar ama çok yüksek fiyatlara
  • 01-08-2024, 11:58:28
    #4
    Hocam mevcut müşteri paketi ise ben hiçbir şey yapmadım bugün yenilendi ve ikinci döneme başladı. Vodafone caydırmak için arıyor mesaj atıyor. Ama geçti yani yine gün içerisin de bir gelişme olursa bilgilendiririm.
  • 01-08-2024, 12:15:05
    #5
    FaBe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mevcut müşteri paketi ise ben hiçbir şey yapmadım bugün yenilendi ve ikinci döneme başladı. Vodafone caydırmak için arıyor mesaj atıyor. Ama geçti yani yine gün içerisin de bir gelişme olursa bilgilendiririm.
    Çok sevinirim hocam, teşekkürler.
  • 01-08-2024, 13:25:20
    #6
    aynı durumdan müzdaribim takipteyim.
  • 03-08-2024, 16:24:59
    #7
    bana da tahüt indirimin bitiyor kullanımlarına 649 tl 470tl ye sabitle mesajı geldi bu mesaj farklı bir tarifenin reklam mesajı herhangi bir şey yapmanıza gerek yok



    542 Vodafone müşteri hizmetlerini aradım sesli yanıt dan tarife değişikliği için müşteri temsilcisine bağlanmayı seçip müşteri temsilcisine bağlandım tarifemin 1 yıl+1 yıl tahütlü olduğunu ikinci dönemin ücretini uygulamada göremediğimi ücreti öğrenmek istediğim söyledim 110₺ olan tarifemin ikinci yıl için 124 + 16₺ vergi ile 140₺ den otomatik bir şekilde devam edeceğini herhangi bir şey yapmama gerek olmadığını söyledi isteyen arkadaşlar müşteri hizmetlerini arayıp öğrenebilir.