Merhaba arkadaşlar, tahuttum bitmek üzere, Vodafone 2. Dönemden yararlanmak için ne yapabilirim. Burada bir kaç kişi var yapan ama çok ücret talep ediyorlar . Ücretsiz veya cüzi bir ücrete yardımcı olabilir misiniz, rica etsem.