bana da tahüt indirimin bitiyor kullanımlarına 649 tl 470tl ye sabitle mesajı geldi bu mesaj farklı bir tarifenin reklam mesajı herhangi bir şey yapmanıza gerek yok
542 Vodafone müşteri hizmetlerini aradım sesli yanıt dan tarife değişikliği için müşteri temsilcisine bağlanmayı seçip müşteri temsilcisine bağlandım tarifemin 1 yıl+1 yıl tahütlü olduğunu ikinci dönemin ücretini uygulamada göremediğimi ücreti öğrenmek istediğim söyledim 110₺ olan tarifemin ikinci yıl için 124 + 16₺ vergi ile 140₺ den otomatik bir şekilde devam edeceğini herhangi bir şey yapmama gerek olmadığını söyledi isteyen arkadaşlar müşteri hizmetlerini arayıp öğrenebilir.