• 31-07-2024, 18:44:32
    #1
    Arkadaşlar bu sabah yola çıkacağım Ankara'dan Manavgat/Side tarafına gitmek için.

    Sorum şu;

    Seydişehir-İnlice-Yarpuz-Akseki-Kızılot rotasını mı,

    Beyşehir-Yeşildağ-Derebucak-Başlar-Beydiğin-Taşağıl-Çolaklı rotasını mı izlemeliyim?

    Geçen yıl Afyondan gittim ama yolu bir hayli uzatıyor. Gelişte navigasyondan konya üzerinden geldim ama sideden çıkıp yolun başında beni kuş uçmaz kervan geçmez 25km/h'yi geçemediğim 22km'lik bir yola attı heryer uçurumdu çok eski bir yoldu sadece karşı şeritten 5-6 tane tır gördüm başka birşey görmedim o yol bitene kadar, ömrümden bir 10 yıl falan gitti o gün. Navigasyonun azizliğine tekrar uğramamak için görüşlerinizi bekliyorum.
  • 31-07-2024, 18:50:54
    #2
    Beyşehir yolunu kesinlikle öneririm. yeni 5km tünelden geçiyor. Yol kenarında çilek almayı kesinlikle unutmayın inanılmaz
  • 31-07-2024, 18:51:49
    #3
    Akseki yolunu geçen sene kullandım. Sizinle aynı rota olarak. Gece ve gündüz tek başıma yolculuk yaptım. Ben çok keyif aldım. Çok trafik yok, yollar temizdi.
  • 31-07-2024, 18:51:59
    #4
    yazmış olduğunuz Beyşehir-Yeşildağ-Derebucak-Başlar-Beydiğin-Taşağıl-Çolaklı rotası sizin için daha uygun olacaktır. Önerim bu
  • 31-07-2024, 18:56:53
    #5
    Antalya’dan Aksaraya gidip geliyorum sürekli Hanımın ailesinin yanına, kesinlikle Beyşehir üzerinden öneririm Seydişehir üzerinden geldiğiniz yol çok yorucu.
  • 31-07-2024, 19:07:43
    #6
    ismlalpp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antalya’dan Aksaraya gidip geliyorum sürekli Hanımın ailesinin yanına, kesinlikle Beyşehir üzerinden öneririm Seydişehir üzerinden geldiğiniz yol çok yorucu.
    Abi beni geçen sene çok kötü bir yola soktu navigasyon yazımda belirttiğim gibi. Bu yazmış olduğum çolaklıya kadar olam rotayı uygularsam tekrar böyle bir sürpriz yaşamam değil mi?
  • 31-07-2024, 19:14:10
    #7
    Hasanh123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu sabah yola çıkacağım Ankara'dan Manavgat/Side tarafına gitmek için.

    Sorum şu;

    Seydişehir-İnlice-Yarpuz-Akseki-Kızılot rotasını mı,

    Beyşehir-Yeşildağ-Derebucak-Başlar-Beydiğin-Taşağıl-Çolaklı rotasını mı izlemeliyim?

    Geçen yıl Afyondan gittim ama yolu bir hayli uzatıyor. Gelişte navigasyondan konya üzerinden geldim ama sideden çıkıp yolun başında beni kuş uçmaz kervan geçmez 25km/h'yi geçemediğim 22km'lik bir yola attı heryer uçurumdu çok eski bir yoldu sadece karşı şeritten 5-6 tane tır gördüm başka birşey görmedim o yol bitene kadar, ömrümden bir 10 yıl falan gitti o gün. Navigasyonun azizliğine tekrar uğramamak için görüşlerinizi bekliyorum.
    Size güzel bir yol önerim olacak eğer trafik görmeyim Konya’nın o Işık’larında dur kalk yapmayım derseniz

    Ankaradan direk otobana çıkıp Ereğli’ye Kadar otobandan geliyorsunuz Ereğli’den Karaman yoluna girip Kazmkarabekiri geçtikten sonra bozkır yoluna dönüp devam ediyorsunuz ardından Direk zirve Tınaz tepe dinlenme tesislerinin arkasından Antalya yoluna bağlanıyorsunuz o yol sizi direk Alanya Antalya ayrımı dediğimiz makasa getiriyor oradan da Antalya yönüne döndüğünüzde Manavgat’a ulaşırsınız kullandığım en temiz en güzel yollardan biri bas git trafik yok (aslında var ama yollar güzel hissettirmez ) stres yok
  • 31-07-2024, 19:16:01
    #8
    bycopra70100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size güzel bir yol önerim olacak eğer trafik görmeyim Konya’nın o Işık’larında dur kalk yapmayım derseniz

    Ankaradan direk otobana çıkıp Ereğli’ye Kadar otobandan geliyorsunuz Ereğli’den Karaman yoluna girip Kazmkarabekiri geçtikten sonra bozkır yoluna dönüp devam ediyorsunuz ardından Direk zirve Tınaz tepe dinlenme tesislerinin arkasından Antalya yoluna bağlanıyorsunuz o yol sizi direk Alanya Antalya ayrımı dediğimiz makasa getiriyor oradan da Antalya yönüne döndüğünüzde Manavgat’a ulaşırsınız kullandığım en temiz en güzel yollardan biri bas git trafik yok stres yok
    Abi değerli yorumun için teşekkür ederim fakat yol bilgim hiç yok, navigasyonla zor gideceğim 😅 ilerleyen zamanlarda bu önerini denerim umarım.
  • 31-07-2024, 20:23:24
    #9
    Hasanh123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi beni geçen sene çok kötü bir yola soktu navigasyon yazımda belirttiğim gibi. Bu yazmış olduğum çolaklıya kadar olam rotayı uygularsam tekrar böyle bir sürpriz yaşamam değil mi?
    Konumunu Beyşehir üzerinden Taşağıl’a ayarlıyorsun ve yolun keyfini çıkarıyorsun hocam