Arkadaşlar bu sabah yola çıkacağım Ankara'dan Manavgat/Side tarafına gitmek için.
Sorum şu;
Seydişehir-İnlice-Yarpuz-Akseki-Kızılot rotasını mı,
Beyşehir-Yeşildağ-Derebucak-Başlar-Beydiğin-Taşağıl-Çolaklı rotasını mı izlemeliyim?
Geçen yıl Afyondan gittim ama yolu bir hayli uzatıyor. Gelişte navigasyondan konya üzerinden geldim ama sideden çıkıp yolun başında beni kuş uçmaz kervan geçmez 25km/h'yi geçemediğim 22km'lik bir yola attı heryer uçurumdu çok eski bir yoldu sadece karşı şeritten 5-6 tane tır gördüm başka birşey görmedim o yol bitene kadar, ömrümden bir 10 yıl falan gitti o gün. Navigasyonun azizliğine tekrar uğramamak için görüşlerinizi bekliyorum.