Hasanh123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bu sabah yola çıkacağım Ankara'dan Manavgat/Side tarafına gitmek için.

Sorum şu;

Seydişehir-İnlice-Yarpuz-Akseki-Kızılot rotasını mı,

Beyşehir-Yeşildağ-Derebucak-Başlar-Beydiğin-Taşağıl-Çolaklı rotasını mı izlemeliyim?

Geçen yıl Afyondan gittim ama yolu bir hayli uzatıyor. Gelişte navigasyondan konya üzerinden geldim ama sideden çıkıp yolun başında beni kuş uçmaz kervan geçmez 25km/h'yi geçemediğim 22km'lik bir yola attı heryer uçurumdu çok eski bir yoldu sadece karşı şeritten 5-6 tane tır gördüm başka birşey görmedim o yol bitene kadar, ömrümden bir 10 yıl falan gitti o gün. Navigasyonun azizliğine tekrar uğramamak için görüşlerinizi bekliyorum.
Size güzel bir yol önerim olacak eğer trafik görmeyim Konya’nın o Işık’larında dur kalk yapmayım derseniz

Ankaradan direk otobana çıkıp Ereğli’ye Kadar otobandan geliyorsunuz Ereğli’den Karaman yoluna girip Kazmkarabekiri geçtikten sonra bozkır yoluna dönüp devam ediyorsunuz ardından Direk zirve Tınaz tepe dinlenme tesislerinin arkasından Antalya yoluna bağlanıyorsunuz o yol sizi direk Alanya Antalya ayrımı dediğimiz makasa getiriyor oradan da Antalya yönüne döndüğünüzde Manavgat’a ulaşırsınız kullandığım en temiz en güzel yollardan biri bas git trafik yok (aslında var ama yollar güzel hissettirmez ) stres yok