Arkadaşlar bu sabah yola çıkacağım Ankara'dan Manavgat/Side tarafına gitmek için.
Sorum şu;
Seydişehir-İnlice-Yarpuz-Akseki-Kızılot rotasını mı,
Beyşehir-Yeşildağ-Derebucak-Başlar-Beydiğin-Taşağıl-Çolaklı rotasını mı izlemeliyim?
Geçen yıl Afyondan gittim ama yolu bir hayli uzatıyor. Gelişte navigasyondan konya üzerinden geldim ama sideden çıkıp yolun başında beni kuş uçmaz kervan geçmez 25km/h'yi geçemediğim 22km'lik bir yola attı heryer uçurumdu çok eski bir yoldu sadece karşı şeritten 5-6 tane tır gördüm başka birşey görmedim o yol bitene kadar, ömrümden bir 10 yıl falan gitti o gün. Navigasyonun azizliğine tekrar uğramamak için görüşlerinizi bekliyorum.
Size güzel bir yol önerim olacak eğer trafik görmeyim Konyanın o Işıklarında dur kalk yapmayım derseniz
Ankaradan direk otobana çıkıp Ereğliye Kadar otobandan geliyorsunuz Ereğliden Karaman yoluna girip Kazmkarabekiri geçtikten sonra bozkır yoluna dönüp devam ediyorsunuz ardından Direk zirve Tınaz tepe dinlenme tesislerinin arkasından Antalya yoluna bağlanıyorsunuz o yol sizi direk Alanya Antalya ayrımı dediğimiz makasa getiriyor oradan da Antalya yönüne döndüğünüzde Manavgata ulaşırsınız kullandığım en temiz en güzel yollardan biri bas git trafik yok (aslında var ama yollar güzel hissettirmez ) stres yok