Abi beni geçen sene çok kötü bir yola soktu navigasyon yazımda belirttiğim gibi. Bu yazmış olduğum çolaklıya kadar olam rotayı uygularsam tekrar böyle bir sürpriz yaşamam değil mi?
Konumunu Beyşehir üzerinden Taşağıla ayarlıyorsun ve yolun keyfini çıkarıyorsun hocam