Anket Sevmediğiniz hitap şekli/şekilleri ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 29
Sevmediğiniz hitap şekli/şekilleri ?
Kanka
%13,79 (4 Oy)
Hocam
%10,34 (3 Oy)
Bebeğim
%6,90 (2 Oy)
Birader
%17,24 (5 Oy)
Kardeşim
%27,59 (8 Oy)
Canım
%6,90 (2 Oy)
Diğer(belirtiniz)
%17,24 (5 Oy)
  • 26-07-2024, 19:41:48
    #1
    Merhabalar arkadaşlar.
    Hayırlı cumalar ve umarım güzel bir hafta geçiriyorsunuz. Yine güzel bir konu ile karşınızdayım.



    Konu : iş ev ve özel hayat üçgeninde en sevmediğiniz hatta duyunca sinir olduğunuz hitap şekli/şekilleri hangi kelimeler ?

    Konuya katılan herkese şimdiden teşekkür ediyorum. Ayrıca anket ekliyorum, herkes katılabilir.

    Bana gelince " kanka " ve " bebeğim " kelimeleri gerçekten aşırı sevimsiz.
  • 26-07-2024, 19:42:28
    #2
    Efendim, reis, kral, paşam
  • 26-07-2024, 19:43:21
    #3
    boş yapma kelimesi cinnet geçirmeme neden olan kelimedir birisi baan söyledıgınde o ortamda kıyamet kopuyor eski manitayla çogu geç birbirimize girmişligimiz var
  • 26-07-2024, 19:44:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Birader kelimesi tonlamaya göre kavga çıkartabilir.
  • 26-07-2024, 19:45:18
    #5
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Efendim, reis, kral, paşam
    Reis kelimesini eskisi kadar duymuyorum lakin kahvehane ortamında yine de sık sık denk geliyorum 😊
  • 26-07-2024, 19:48:04
    #6
    karabicak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boş yapma kelimesi cinnet geçirmeme neden olan kelimedir birisi baan söyledıgınde o ortamda kıyamet kopuyor eski manitayla çogu geç birbirimize girmişligimiz var
    Öfke iyi değil lakin haklısınız bazı kelimeler insanın kırmızı çizgisi. Bir de elbette söylenme şekli ve kimin söylediği de önemli.

    SafeTrader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birader kelimesi tonlamaya göre kavga çıkartabilir.
    Lise kavgalarında benim dönemim içinde en çok kavga başlangıcı " birader hayırdır " ile başlamıştır 😉
  • 26-07-2024, 19:50:46
    #7
    Kardeşim kelimesini duyunca kan beynime sıçrıyor...
  • 26-07-2024, 19:54:10
    #8
    Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim kelimesini duyunca kan beynime sıçrıyor...
    Çok yakın biri olmadığı sürece kardeşim kelimesi anlam bakımından " olumsuz " bir ifade haklısınız.
  • 26-07-2024, 19:55:57
    #9
    Reis, kral, abim, kardeşim
    • Zenuti
    • osawashere
    Zenuti ve osawashere bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.