Anket Sevmediğiniz hitap şekli/şekilleri ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 29
Sevmediğiniz hitap şekli/şekilleri ?
Kanka
%13,79 (4 Oy)
Hocam
%10,34 (3 Oy)
Bebeğim
%6,90 (2 Oy)
Birader
%17,24 (5 Oy)
Kardeşim
%27,59 (8 Oy)
Canım
%6,90 (2 Oy)
Diğer(belirtiniz)
%17,24 (5 Oy)
  • 26-07-2024, 19:57:50
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reis, kral, abim, kardeşim
    Ne vereyim abime diyen herhangi birinin benim iyiliğim adına birşey verdiğini aldığını görmedim henüz 😅
  • 26-07-2024, 21:03:12
    #11
    En iyisi sanırım
    Kral, abim, kardeşim
  • 26-07-2024, 21:11:31
    #12
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Efendim ve Hocam kelimeleri