Merhabalar arkadaşlar.
Hayırlı cumalar ve umarım güzel bir hafta geçiriyorsunuz. Yine güzel bir konu ile karşınızdayım.
Konu : iş ev ve özel hayat üçgeninde en sevmediğiniz hatta duyunca sinir olduğunuz hitap şekli/şekilleri hangi kelimeler ?
Konuya katılan herkese şimdiden teşekkür ediyorum. Ayrıca anket ekliyorum, herkes katılabilir.
Bana gelince "
kanka " ve "
bebeğim " kelimeleri gerçekten aşırı sevimsiz.