Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim kelimesini duyunca kan beynime sıçrıyor...
Çok yakın biri olmadığı sürece kardeşim kelimesi anlam bakımından " olumsuz " bir ifade haklısınız.