Hayırlı cumalar ve umarım güzel bir hafta geçiriyorsunuz. Yine güzel bir konu ile karşınızdayım.

Konu : iş ev ve özel hayat üçgeninde en sevmediğiniz hatta duyunca sinir olduğunuz hitap şekli/şekilleri hangi kelimeler ?
Konuya katılan herkese şimdiden teşekkür ediyorum. Ayrıca anket ekliyorum, herkes katılabilir.
Bana gelince " kanka " ve " bebeğim " kelimeleri gerçekten aşırı sevimsiz.