Hosting firmalarının dolar kullanması?
10
●438
- 26-07-2024, 18:44:17Sunucular, lisans maliyetleri gibi en büyük giderlerin birçoğunu dolar üzerinden alıyorlar. TL bazında ödeme sunuyorlar tabi ki ama yine dolara endeksli.
Kısacası dolar üzerinden satmayan firma görürseniz şaşırmanız lazım. - 26-07-2024, 18:46:15Sunucu donanımları = Dolar
İp adresleri = Dolar
Lisanslar = Dolar
Elektrik = Dolara endeksli birim fiyat.
İş yeri kirası, çalışan maaşları, sigortası v.s v.s enflasyona göre şekilleniyor her şey, dolardaki değişikliklerde direkt enflasyonu tetikliyor.
Yani her şey dolarla bağlantılı. - 26-07-2024, 18:47:15Turk lirasinin degersiz ve hergun deger kaybettigi icin. Alinan ip adresi sunucu yonetim panlleri vb. Dolar ile aliniyor.
- 26-07-2024, 18:57:59TL değersiz ve güvensiz olduğundandır.
Dün de güvenli değildi, bu günde güvenli değil. Yarın hiç olmayacağı şimdiden belli. Çünkü reel durum, millet açlıkla cebelleşirken iktidarın da muhalefetin de it pisikle uğraşması tam bir tilki gider tikine, haliniz ne s ...ze.
Sadece Türkiye değil. Bir çok ülkede durum aynıdır, ama, burası böyle olmamalıydı.
Dolar, Euro, Altın en güvenli limanlar. - 26-07-2024, 19:02:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Neden Türkiye'de elektrik şirketleri abonelerine dolar bazında elektrik faturası kesiyor hocam ?ByPranga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle