Maliyet dolar ondan kaynaklı.. Benim maliyetlerim euro bazlı.. Euroyu TLye çevirip +50 TL koyuyorum. 50 TL de ben maliyeti ödeyene kadar kur artarsa diye.. Kurda sorun çıkarsa kârdan azaltıp karşılıyorum maliyeti