ByPranga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bir şey merak ediyorum. Neden çoğu Türk hosting firması, dolar kuru üzerinden satış yapıyor. Neden TL değil de özellikle dolar. Sebebini merak ettim de.
Neden Türkiye'de elektrik şirketleri abonelerine dolar bazında elektrik faturası kesiyor hocam ?