Sunucular, lisans maliyetleri gibi en büyük giderlerin birçoğunu dolar üzerinden alıyorlar. TL bazında ödeme sunuyorlar tabi ki ama yine dolara endeksli.
Kısacası dolar üzerinden satmayan firma görürseniz şaşırmanız lazım.