• 24-07-2024, 12:55:25
    #1
    Merhabalar Boya by-m1 mikrofon alacağım. 3-4 dakikalık videolar çekiyorum resimli vs seslendirmeyi artık kendim yapmak istiyorum. Mikrofon gerekli mi bu işlerde evde ses kaydı yapacağım videoya ekleyeceğim. Sesi güzellestirmede vs bir yararı varmı teşekkürler

  • 24-07-2024, 13:01:30
    #2
    boya m1 bende de var, bilgisayarın mikrofonuna kıyasla falan inanılmaz temiz bir ses sağlıyor
    bu konuda fiyatına gore gayet iyi bi urun aslında
  • 24-07-2024, 13:10:04
    #3
    Açıkçası ses kalitesi kötü olan konuşmalarda içim sıkılıyor ve izlemiyorum izleyene aktaramadığın bir şeyi izleyici çok önemli bir video değil ise kendi kapmak ile uğraşmaz diğer videoya geçer

    Arka sesleri temizlemen lazım mikrofona ek olarak
  • 24-07-2024, 13:24:53
    #4
    Enez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boya m1 bende de var, bilgisayarın mikrofonuna kıyasla falan inanılmaz temiz bir ses sağlıyor
    bu konuda fiyatına gore gayet iyi bi urun aslında
    Bugün alacağım inşallah. Ama telefon ses kaydedicisi ile kullanacağım.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası ses kalitesi kötü olan konuşmalarda içim sıkılıyor ve izlemiyorum izleyene aktaramadığın bir şeyi izleyici çok önemli bir video değil ise kendi kapmak ile uğraşmaz diğer videoya geçer

    Arka sesleri temizlemen lazım mikrofona ek olarak
    Hocam hepsini yaparım da sesim kötü diyelim yinede mi izlemezsiniz