Merhabalar Boya by-m1 mikrofon alacağım. 3-4 dakikalık videolar çekiyorum resimli vs seslendirmeyi artık kendim yapmak istiyorum. Mikrofon gerekli mi bu işlerde evde ses kaydı yapacağım videoya ekleyeceğim. Sesi güzellestirmede vs bir yararı varmı teşekkürler