Enez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
boya m1 bende de var, bilgisayarın mikrofonuna kıyasla falan inanılmaz temiz bir ses sağlıyor
bu konuda fiyatına gore gayet iyi bi urun aslında
Bugün alacağım inşallah. Ama telefon ses kaydedicisi ile kullanacağım.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası ses kalitesi kötü olan konuşmalarda içim sıkılıyor ve izlemiyorum izleyene aktaramadığın bir şeyi izleyici çok önemli bir video değil ise kendi kapmak ile uğraşmaz diğer videoya geçer

Arka sesleri temizlemen lazım mikrofona ek olarak
Hocam hepsini yaparım da sesim kötü diyelim yinede mi izlemezsiniz