• 22-07-2024, 07:24:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Babam fırıncı ve az önce ekmek servisine birlikte çıktık. Bugün biraz gecikmiştik, yolda giderken bir vatandaş önümüzü kesti kötü olduğunu hastaneye götürüp götüremeyeceğimizi sordu. Bizde geç kaldığımız için ambulansı aramayı teklif ettik kendisi kabul etti.

    Ardından ambulansı çağırdıktan sonra mecburen ayrılmak zorunda olduğumu 112 yetkilisine bildirdik. Ve o bölgeden geçen 1 kişiyi başına bıraktık.

    Ambulans geldiğinde kendisini bulamamış ve ihbarin sahte olduğunu yorumlayarak ceza kesilmesinden falan bahsedildi.

    Daha önceden bu tarz birşey yaşıyanınız var mı? Yorumlarınız neler.
  • 22-07-2024, 07:46:44
    #2
    Muhtemelen yoldan geçen başka bir arabayla gitmiştir hastaneye.
  • 22-07-2024, 08:22:21
    #3
    birchh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Babam fırıncı ve az önce ekmek servisine birlikte çıktık. Bugün biraz gecikmiştik, yolda giderken bir vatandaş önümüzü kesti kötü olduğunu hastaneye götürüp götüremeyeceğimizi sordu. Bizde geç kaldığımız için ambulansı aramayı teklif ettik kendisi kabul etti.

    Ardından ambulansı çağırdıktan sonra mecburen ayrılmak zorunda olduğumu 112 yetkilisine bildirdik. Ve o bölgeden geçen 1 kişiyi başına bıraktık.

    Ambulans geldiğinde kendisini bulamamış ve ihbarin sahte olduğunu yorumlayarak ceza kesilmesinden falan bahsedildi.

    Daha önceden bu tarz birşey yaşıyanınız var mı? Yorumlarınız neler.
    Hangi yil hocam ? yada hasta olduğunu idda eden çok yaşlı ki 112 o arayamıyor veya adına onun telefonundan aranamıyor..
  • 22-07-2024, 08:39:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi yil hocam ? yada hasta olduğunu idda eden çok yaşlı ki 112 o arayamıyor veya adına onun telefonundan aranamıyor..
    55-60 yaşlarında rahat vardır diye düşünüyorum. Kekeliyordu ve titriyordu. Direkt biz aramayı tercih ettik.
  • 22-07-2024, 09:17:25
    #5
    Başka bir araçla hastaneye gittiği belirtin durumu acil olduğu için.
  • 22-07-2024, 09:30:20
    #6
    Başka bir araba ile falan gitmiştir de geçen sene acil servise asılsız ihbar cezası 500 küsür bir paraydı. Bu sene nedir bilmiyorum evinize PTT'den ceza geliyor.