Merhaba,

Babam fırıncı ve az önce ekmek servisine birlikte çıktık. Bugün biraz gecikmiştik, yolda giderken bir vatandaş önümüzü kesti kötü olduğunu hastaneye götürüp götüremeyeceğimizi sordu. Bizde geç kaldığımız için ambulansı aramayı teklif ettik kendisi kabul etti.

Ardından ambulansı çağırdıktan sonra mecburen ayrılmak zorunda olduğumu 112 yetkilisine bildirdik. Ve o bölgeden geçen 1 kişiyi başına bıraktık.

Ambulans geldiğinde kendisini bulamamış ve ihbarin sahte olduğunu yorumlayarak ceza kesilmesinden falan bahsedildi.

Daha önceden bu tarz birşey yaşıyanınız var mı? Yorumlarınız neler.