darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi yil hocam ? yada hasta olduğunu idda eden çok yaşlı ki 112 o arayamıyor veya adına onun telefonundan aranamıyor..
55-60 yaşlarında rahat vardır diye düşünüyorum. Kekeliyordu ve titriyordu. Direkt biz aramayı tercih ettik.