• 20-07-2024, 10:51:07
    #1
    Arkadaşlar merhaba, batumdayım şuan telefon almayı düşünüyorum ama üzerimde kendi telefonumda var iki telefon ile çıkmak sorun olur mu? Deneyen oldu mu?
  • 20-07-2024, 10:53:38
    #2
    telefonu orda sat gel hocam
  • 20-07-2024, 10:54:18
    #3
    2 adet sıfır telefonla geçtim sorun olmadı hocam faturasını gösterdikten sonra geçersiniz.
  • 20-07-2024, 11:06:23
    #4
    mGunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 adet sıfır telefonla geçtim sorun olmadı hocam faturasını gösterdikten sonra geçersiniz.
    Fatutası yok hocam maalesef dorun olur mu istiyorlar mı?
  • 20-07-2024, 11:18:25
    #5
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatutası yok hocam maalesef dorun olur mu istiyorlar mı?
    Açıkçası o kısmını bilmiyorum ben sıfır almıştım sorun olmadı
  • 20-07-2024, 11:22:12
    #6
    mGunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası o kısmını bilmiyorum ben sıfır almıştım sorun olmadı
    Girişte hiç kontrol bile olmadı, size faturayı sordular mı?
  • 20-07-2024, 12:26:08
    #7
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girişte hiç kontrol bile olmadı, size faturayı sordular mı?
    Hayır fatura sormadı sadece nedir onlar dedi türk polisi bende eşime ve kendime telefon aldım dedim geçtim