ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Girişte hiç kontrol bile olmadı, size faturayı sordular mı?
Hayır fatura sormadı sadece nedir onlar dedi türk polisi bende eşime ve kendime telefon aldım dedim geçtim