mGunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 adet sıfır telefonla geçtim sorun olmadı hocam faturasını gösterdikten sonra geçersiniz.
Fatutası yok hocam maalesef dorun olur mu istiyorlar mı?