Öncelikle herkese hayırlı akşamlar
Sizin de bildiğiniz gibi sıcaklıklar tahammül edilemez durumda hele hele her gün bir yerlere gidip geliyorsanız vay halinize.
Benim sorum şu olacaktı
Bugüne kadar hiç şort giymedim özgüven eksikliği veya başka birşeyden değil ihtiyaç duymadım ancak sıcaklıklar tahammül edilmeyecek durumda şuanda şort giyecem ancak ev ahalisi bacak kıllarını kes öyle giy diyorlar bende kendime yakıştıramıyorum bunu
Sizce bacak kıllarını kesmeden şortla gezersem toplumda dikkat çeker miyim
Bide "kılsız erkek" normal birÅŸey mi 🥲
Sıcaklıklar R10+
6
●138
- 17-07-2024, 21:58:32
- 17-07-2024, 22:06:18Bende kesmeyi doğru bulmuyorum ancak özgüvenimi kırdılar.AlaYazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fazla mı kılıyım acaba?
Resim tıkla - 17-07-2024, 22:08:17Drmehmetaktass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eee ama sen fazla kıl görmemişsin hocam
Aç google'ı bak biraz. İçin rahat olarak şort giy gez
- 17-07-2024, 22:11:16Eyyww hocam sağolunBybenjo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2024, 22:11:39Özgüven tazelemek gerekiyordu hal olduEgemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
