• 17-07-2024, 21:58:32
    #1
    Öncelikle herkese hayırlı akşamlar

    Sizin de bildiğiniz gibi sıcaklıklar tahammül edilemez durumda hele hele her gün bir yerlere gidip geliyorsanız vay halinize.

    Benim sorum şu olacaktı
    Bugüne kadar hiç şort giymedim özgüven eksikliği veya başka birşeyden değil ihtiyaç duymadım ancak sıcaklıklar tahammül edilmeyecek durumda şuanda şort giyecem ancak ev ahalisi bacak kıllarını kes öyle giy diyorlar bende kendime yakıştıramıyorum bunu

    Sizce bacak kıllarını kesmeden şortla gezersem toplumda dikkat çeker miyim

    Bide "kılsız erkek" normal birÅŸey mi 🥲
  • 17-07-2024, 22:01:53
    #2
    Şort giymek için bacak kılı kesmek garip
    Ayrıca, kesmeden giymekte de bir gariplik yok, neden olsun?

    Kışlık kazak gibi olupta, denize giren, sokakta gezenler var
  • 17-07-2024, 22:06:18
    #3
    AlaYazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şort giymek için bacak kılı kesmek garip
    Ayrıca, kesmeden giymekte de bir gariplik yok, neden olsun?

    Kışlık kazak gibi olupta, denize giren, sokakta gezenler var
    Bende kesmeyi doğru bulmuyorum ancak özgüvenimi kırdılar.

    Fazla mı kılıyım acaba?

    Resim tıkla
  • 17-07-2024, 22:08:17
    #4
    Drmehmetaktass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kesmeyi doğru bulmuyorum ancak özgüvenimi kırdılar.

    Fazla mı kılıyım acaba?

    Resim tıkla

    Eee ama sen fazla kıl görmemişsin hocam Aç google'ı bak biraz. İçin rahat olarak şort giy gez
  • 17-07-2024, 22:09:49
    #5
    Yahu direk giy hocam amaaan sende ne büyümüş konu
  • 17-07-2024, 22:11:16
    #6
    Bybenjo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eee ama sen fazla kıl görmemişsin hocam Aç google'ı bak biraz. İçin rahat olarak şort giy gez
    Eyyww hocam saÄŸolun
  • 17-07-2024, 22:11:39
    #7
    Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu direk giy hocam amaaan sende ne büyümüş konu
    Özgüven tazelemek gerekiyordu hal oldu