Öncelikle herkese hayırlı akşamlar

Sizin de bildiğiniz gibi sıcaklıklar tahammül edilemez durumda hele hele her gün bir yerlere gidip geliyorsanız vay halinize.

Benim sorum şu olacaktı
Bugüne kadar hiç şort giymedim özgüven eksikliği veya başka birşeyden değil ihtiyaç duymadım ancak sıcaklıklar tahammül edilmeyecek durumda şuanda şort giyecem ancak ev ahalisi bacak kıllarını kes öyle giy diyorlar bende kendime yakıştıramıyorum bunu

Sizce bacak kıllarını kesmeden şortla gezersem toplumda dikkat çeker miyim

Bide "kılsız erkek" normal birşey mi 🥲