AlaYazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şort giymek için bacak kılı kesmek garip
Ayrıca, kesmeden giymekte de bir gariplik yok, neden olsun?

Kışlık kazak gibi olupta, denize giren, sokakta gezenler var
Bende kesmeyi doğru bulmuyorum ancak özgüvenimi kırdılar.

Fazla mı kılıyım acaba?

Resim tıkla