• 17-07-2024, 13:38:16
    #1


    Arkadaşlar merhaba, eve yeni kurul yaptılar da. Arayüz çok eski gibi geldi. Sizde de arayüzler böyle mi? Kumanda getirdiler kumanda deforme gibiydi bu de arayüz böyle olunca şüphelendim. Sizde de ekranlar böyle mi acaba? Teşekkürler.
  • 17-07-2024, 13:44:45
    #2
    Menü ve getirdikleri uydu alıcısı eski
  • 17-07-2024, 14:26:28
    #3
    DetoneDatome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Menü ve getirdikleri uydu alıcısı eski
    Teşekkürler hocam cevap için. Anlamıştım zaten dedemin uydu alıcısıyla aynı kalitede olmasından belliydi.
  • 18-07-2024, 08:53:46
    #4
    DetoneDatome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Menü ve getirdikleri uydu alıcısı eski
    Hocam sordum. İki ürün var dijitürk tarafından gelen dedi.

    Biri vestel biri alman markasıymış. Alman markası ellerinde yokmuş. Gelirse değişelim dedi. 1 Ay değişim süresi varmış.
  • 18-07-2024, 09:46:47
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    Evet epey eski olan vestel takmışlar, humax 9506 en son çıkan cihaz o da çok yeni değil ama vestel’e göre daha yeni ve daha iyidir.
  • 18-07-2024, 14:48:33
    #6
    EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sordum. İki ürün var dijitürk tarafından gelen dedi.

    Biri vestel biri alman markasıymış. Alman markası ellerinde yokmuş. Gelirse değişelim dedi. 1 Ay değişim süresi varmış.
    Kesinlikle değiştirin