Bein Connect - Digitürk kullananlar bakabilir mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bein Connect - Digitürk kullananlar bakabilir mi?
5
●
160
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bein Connect - Digitürk kullananlar bakabilir mi?
17-07-2024, 13:38:16
#1
EmreBudak
Arkadaşlar merhaba, eve yeni kurul yaptılar da. Arayüz çok eski gibi geldi. Sizde de arayüzler böyle mi? Kumanda getirdiler kumanda deforme gibiydi bu de arayüz böyle olunca şüphelendim. Sizde de ekranlar böyle mi acaba? Teşekkürler.
17-07-2024, 13:44:45
#2
DetoneDatome
Menü ve getirdikleri uydu alıcısı eski
17-07-2024, 14:26:28
#3
EmreBudak
DetoneDatome adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Menü ve getirdikleri uydu alıcısı eski
Teşekkürler hocam cevap için. Anlamıştım zaten dedemin uydu alıcısıyla aynı kalitede olmasından belliydi.
18-07-2024, 08:53:46
#4
EmreBudak
DetoneDatome adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Menü ve getirdikleri uydu alıcısı eski
Hocam sordum. İki ürün var dijitürk tarafından gelen dedi.
Biri vestel biri alman markasıymış. Alman markası ellerinde yokmuş. Gelirse değişelim dedi. 1 Ay değişim süresi varmış.
18-07-2024, 09:46:47
#5
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Evet epey eski olan vestel takmışlar, humax 9506 en son çıkan cihaz o da çok yeni değil ama vestele göre daha yeni ve daha iyidir.
18-07-2024, 14:48:33
#6
DetoneDatome
EmreBudak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam sordum. İki ürün var dijitürk tarafından gelen dedi.
Biri vestel biri alman markasıymış. Alman markası ellerinde yokmuş. Gelirse değişelim dedi. 1 Ay değişim süresi varmış.
Kesinlikle değiştirin
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler