DetoneDatome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Menü ve getirdikleri uydu alıcısı eski
Hocam sordum. İki ürün var dijitürk tarafından gelen dedi.

Biri vestel biri alman markasıymış. Alman markası ellerinde yokmuş. Gelirse değişelim dedi. 1 Ay değişim süresi varmış.