Arkadaşlar merhaba, eve yeni kurul yaptılar da. Arayüz çok eski gibi geldi. Sizde de arayüzler böyle mi? Kumanda getirdiler kumanda deforme gibiydi bu de arayüz böyle olunca şüphelendim. Sizde de ekranlar böyle mi acaba? Teşekkürler.