Sigarayı nasıl bıraktınız?
18
●642
- 16-07-2024, 07:14:01Ben günde 2.5 paket içiyordum. Öyle 1 nefesi çekip 3 nefeslik sigarayı da boşa harcamıyordum, sömüre sömüre içiyordum. Önce yüzmek sonra da 2 kat (22 kat değil sadece 2 kat) merdiven çıkmak neredeyse imkansız hale gelince birden bıraktım. O tarihten beri ne tek bir dal sigara içtim ne de ihtiyaç duydum. Asla canım sigara çekmedi. Sİgara paketine görünce de birşey hissetmiyorum. Ha kaldırım taşı ha sigara paketi aynı duygu. Bir kere tiksinince ömür boyu tiksiniyor insan. Sigarayı bıraktığım tarih Temmuz 2005. An itibariyle 19 sene olmuş. Dile kolay.