• 13-07-2024, 23:04:16
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şahsen beğenmedim
  • 13-07-2024, 23:04:39
    #11
    Merhabalar hocam,
    Elinizle sağlık güzel olmuş lakin göze çarpan bazı hususlar var;
    -Kutucuklar ve yazılar çok büyük duruyor,
    -Kutucuklar birbiriyle eşit büyüklükte değil,
    -En azından basit bir hakkımda kısmı eklenebilir.
  • 13-07-2024, 23:08:19
    #12
    HamzaYak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam,
    Elinizle sağlık güzel olmuş lakin göze çarpan bazı hususlar var;
    -Kutucuklar ve yazılar çok büyük duruyor,
    -Kutucuklar birbiriyle eşit büyüklükte değil,
    -En azından basit bir hakkımda kısmı eklenebilir.
    Evet hocam teşekkür ederim. Temanın standart ayarlarıyla oynayacağım Hakkımda kısmını iyi hatırlattın. Hepsi aklımda süpersiniz
  • 13-07-2024, 23:08:50
    #13
    Ben sadeliği beğendim adas portfilo teması sanırım free pagespeed baktım fena değil mobilde performans düşük bence sorun değil bende bu temaya geçerim birkaç güne.
  • 13-07-2024, 23:08:53
    #14
    zeyrek34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen beğenmedim
    Teşekkür ederim. Reklam alacağım için basit tasarımları seviyorum öneriniz varsa tema olarak bakabilirim
  • 13-07-2024, 23:09:52
    #15
    Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sadeliği beğendim adas portfilo teması sanırım free pagespeed baktım fena değil mobilde performans düşük bence sorun değil bende bu temaya geçerim birkaç güne.
    Evet Adas güzel hocam. Zevk meselesi hem de hızlı bir tema. Gerçi benim internet fiber olduğu için ne yüklesem hızlı açılıyor dışarıdan bir göz iyi oluyor ya da GT Metrix
  • 13-07-2024, 23:28:33
    #16
    https://www.abdullahalagoz.com.tr/css/

    İçerik bulunamadı yazısı mobilde footerla içiçe girmiş. Düzeltirseniz güzel olur.
  • 13-07-2024, 23:53:51
    #17
    ynscnr55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.abdullahalagoz.com.tr/css/

    İçerik bulunamadı yazısı mobilde footerla içiçe girmiş. Düzeltirseniz güzel olur.
    Teşekkürler hocam not aldım
  • 14-07-2024, 02:19:05
    #18
    Elinize sağlık hocam sade, basit kullanımı kolay bir tasarım olmuş. Şahsi görüş olarak

    - Kutuların boyutları eşitlenmeli
    - Kutuların sol üstündeki yorum iconu bir beni irite etti sanırsam
    - Menü içinde arkadaş baya yardımcı olmuş

    Başarılar dilerim.