Ben sadeliği beğendim adas portfilo teması sanırım free pagespeed baktım fena değil mobilde performans düşük bence sorun değil bende bu temaya geçerim birkaç güne.
Evet Adas güzel hocam. Zevk meselesi hem de hızlı bir tema. Gerçi benim internet fiber olduğu için ne yüklesem hızlı açılıyor dışarıdan bir göz iyi oluyor ya da GT Metrix