Elinize sağlık hocam sade, basit kullanımı kolay bir tasarım olmuş. Şahsi görüş olarak

- Kutuların boyutları eşitlenmeli
- Kutuların sol üstündeki yorum iconu bir beni irite etti sanırsam
- Menü içinde arkadaş baya yardımcı olmuş

Başarılar dilerim.