HamzaYak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar hocam,
Elinizle sağlık güzel olmuş lakin göze çarpan bazı hususlar var;
-Kutucuklar ve yazılar çok büyük duruyor,
-Kutucuklar birbiriyle eşit büyüklükte değil,
-En azından basit bir hakkımda kısmı eklenebilir.
Evet hocam teşekkür ederim. Temanın standart ayarlarıyla oynayacağım Hakkımda kısmını iyi hatırlattın. Hepsi aklımda süpersiniz