Ultisuma01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Avukat Arkadaşlar Acil Bakabilir mi ?
12
●532
- 10-07-2024, 16:02:13yazımı okumadınız sanırım tespit davası açacaksınız nöbetçi aile mahkemesi sıfatıyla bulunduğunuz ilde adliye de ön bürolar vardır avukata veya arzuhalcilere dilekçe yazdırıp dosya alıp evraklarınız(fatura vs ) ekleyerek oraya başvurun. dosyayı mahkeme hakimi değerlendirecek olumlu olumsuz karar verecek. süreci avukat ile takip etmeniz şart değil kendiniz de takip edebilirsiniz sadece avukat arkadaşlar süreç hakkında daha sağlıklı ilerlemenizi sağlar bilgi ve tecrübesiyle. ama şahsi olarak sorarsanız avukatla ilerleyin süreçte derim.
- 10-07-2024, 16:41:40Merhabalar.
Taraflar kendilerine ya da mal varlıklarına karşı yapılan ve zarara sebep
olan her türlü eylemden dolayı savcılığa şikayetçi olabilirler. Zarara sebep
olan kişi kim olursa olsun. Baba, anne, evlat, eş, hısım, akraba vs. fark
etmez. Önemli olan kişinin bu davranıştan şikayetçi olmasıdır.
Tek bir istisnası var. Çocuğu terbiye etme amacı ile yapılan işlemler.
Tabi haksız tahrik ve meşru müdafaa konuları da sonucu değiştirir.
Fakat şikayet etme hakkı bakidir. Ve suç oluşup oluşmadığına savcılık
ve mahkemeler karar verir.
Eğer ortada mala zarar verme şeklinde bir davranış varsa bu durumda
olayı belgeleyip savcılığa şikayet edebilirsiniz. Anlattığınız kadarıyla ortak
evde bulunan eşyalar aynı evde oturmanın sağladığı imkanlar kullanılarak
satılmış. Yani sadece mala zarar verme yok. Olay daha ciddi bir şey. Bu nedenle
olası bir boşanma davasında bu şikayetin size faydası da olacaktır.
Elinizdeki delillerle beraber en yakın savcılıktan şahıs hakkında şikayetçi
olabilirsiniz. Profesyonel destek almak isterseniz profilimdeki numaradan
ulaşabilirsiniz.
İyi forumlar - 11-07-2024, 13:39:02Merhabalar, bahsettiğiniz olay pek çok açıdan etki yaratabilir elbette, evlilik birliği henüz son bulmamışken eşlerin tüm mallara ortak katılım hakkı bulunuyor. Oldukça kapsamlı bir konu ve birden fazla müracaat ve işlem yapılması gerekiyor. Bir avukat ile süreci yürütmeniz kesinlikle çok sağlıklı olur. Elbette ivedilikle boşanma davasının açılması ve tedbir kararı alınması da gerekiyor. Ben de avukatım ve dilerseniz yardımcı olabilir.
İyi forumlar.