Hocam aile mahkemesine gittiğimiz de herhangi bir hukuksal süreç başlamadığı için bu duruma hiçbir şey yapamayacaklarını söylediler. Bu sorunu ancak bir avukat ile ilerletebileceğimizi söylediler. Hukuksal süreç başlamadığı için mi böyle bir cevap aldık sizce?
yazımı okumadınız sanırım tespit davası açacaksınız nöbetçi aile mahkemesi sıfatıyla bulunduğunuz ilde adliye de ön bürolar vardır avukata veya arzuhalcilere dilekçe yazdırıp dosya alıp evraklarınız(fatura vs ) ekleyerek oraya başvurun. dosyayı mahkeme hakimi değerlendirecek olumlu olumsuz karar verecek. süreci avukat ile takip etmeniz şart değil kendiniz de takip edebilirsiniz sadece avukat arkadaşlar süreç hakkında daha sağlıklı ilerlemenizi sağlar bilgi ve tecrübesiyle. ama şahsi olarak sorarsanız avukatla ilerleyin süreçte derim.